NASZA OFERTA
- SPRZEDAŻ I MAGAZYN
- Urządzenia ALL IN ONE
- SYSTEMY ZARZĄDZANIA
- SYSTEMY REZERWACJI
- KSIĘGOWOŚĆ, FINANSE I ANALIZY
- KADRY I PŁACE
- ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ
- PODPIS ELEKTRONICZNY
- URZĄDZENIA FISKALNE
- BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
- ROZSZERZENIA LICENCJI PROGRAMÓW
- ROZSZERZENIA FUNKCJONALNE
- DODATKOWE ROZWIĄZANIA
- SZKOLENIA I MATERIAŁY SZKOL.
- PROGRAMY DLA BIUR RACHUNOWYCH
AKTUALNE PROMOCJE I OFERTY
NEWSLETTER
Prosimy o wpisanie w tym miejscu adresu mailowego do wysyłki Newslettera.
POLECANE PRODUKTY
AKTUALNOŚCI
JAKIE KASY ONLINE DO SALONU URODY
17.03.2021
Od 1 lipca 2021 roku salony urody są zobowiązane do użytkowania kas ONLINE.
Czym są urządzenia fiskalne ONLINE?
Są to urządzenia, które wysyłają informacje
o zarejestrowanych za ich pomocą transakcjach do Centralnego Repozytorium
Kas (CRK), działającego przy Ministerstwie Finansów. Przesył danych odbywa się
za pomocą sieci internetowej.
CRK gromadzi dane z m. in.: raportów dobowych,
paragonów fiskalnych, dokumentów niefiskalnych, a także
informacje o dokonanych przeglądach okresowych.
Stosowanie kas i drukarek fiskalnych
ONLINE ma na celu uszczelnienie systemu podatkowego i
eliminowanie nieprawidłowości w wykazywaniu obrotów handlowych.
Jaka jest ulga na zakup urządzeń ONLINE?
Warto wiedzieć, że przedsiębiorcy zobowiązani przez przepisy do
zakupu urządzeń ONLINE mogą liczyć na częściowy zwrot kosztów.
Przysługuje odliczenie w wysokości 90% wartości urządzenia
z limitem w wysokości 700 zł netto.
Na co powinni zwrócić uwagę, kupujący kasę fiskalną ONLINE fryzjerzy i kosmetyczki?
Jakie cechy i funkcjonalności urządzenia fiskalnego będą im pomocne w prowadzeniu biznesu?
Zapraszamy do lektury artykułu na naszym blogu, przygotowanego przez eksperta firmy Posnet
oraz do zapoznania się z naszą ofertą urządzeń fiskalnych. Prosimy o kontakt, jeśli nie znajdą Państwo w ofercie urządzenia, które Państwa interesuje.
Powiększ swój biznes, skorzystaj z promocji na rozszerzenia!
08.03.2021
Zachęcamy do kupna rozszerzeń do programów InsERT w promocyjnej cenie, co pomoże w rozwinięciu Państwa biznesu.
Mogą Państwo skorzystać z dodatkowej funkcjonalności, która pozwoli m.in. sprawniej obsługiwać klientów, prowadzić sprzedaż na kilku stanowiskach, powiększyć firmowy zespół oraz dotrzeć z ofertą do większej liczby osób.
Rozszerzenie dostępne taniej od 1 do 31 marca 2021 r. Promocją objęte są rozszerzenia programów o dodatkowe stanowiska lub pracowników, kolejne podmioty obsługiwane przez biura rachunkowe i funkcjonalne PLUS dla InsERT GT.
Co można zyskać:
- Subiekt:
- więcej stanowisk do obsługi sprzedaży i prowadzenia magazynu,
- możliwość pracy zdalnej.
- Gratyfikant:
- większa liczba obsługiwanych pracowników,
- większa liczba podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe,
- licencja na pracę zdalną.
- Gestor:
- więcej stanowisk,
- możliwość pracy poza siedzibą.
- Rachmistrz i Rewizor:
- więcej podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe,
- więcej stanowisk do prowadzenia księgowości (wyłącznie InsERT nexo),
- możliwość pracy zdalnej.
Oferta nie dotyczy upgrade'ów i nie łączy się z innymi promocjami.
Cenniki:
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Jeśli będą Państwo zainteresowani lub niezbędna będzie pomoc, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do kontaktu TUTAJ lub złożenia zapytania o produkt przez FORMULARZ. (grupa "Rozszerzenia programów").
zarezerwuj.pl - zarządzaj rezerwacjami, oszczędzaj czas
04.02.2021
Obsługa rejestracji, wyszukiwanie wolnych terminów, kontakt z klientami i pracownikami - zarezerwuj.pl automatyzuje te i wiele innych procesów. Skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji i zwiększa zadowolenie klientów, a w efekcie - także Państwa przychody!
zarezerwuj.pl to aplikacja do zarządzania rezerwacjami, rejestracjami i wizytami stworzona z myślą o potrzebach wielu różnych branż. Dzięki intuicyjnemu terminarzowi błyskawicznie dodadzą Państwo do systemu rezerwacje internetowe, telefoniczne czy złożone na miejscu, a klienci zyskają możliwość dokonania szybkiej rezerwacji z dowolnego miejsca.
Dla kogo
Z aplikacji z powodzeniem korzystają już m.in. gabinety lekarskie, przychodnie oraz placówki świadczące inne usługi medyczne, branża transportowa, serwisy IT, restauracje czy salony fryzjerskie. Bogata funkcjonalność zarezerwuj.pl doskonale sprawdzi się jednak w każdej branży oferującej rezerwację usług i zasobów - consultingu, szkoleniach, nauczaniu indywidualnym, hotelach, pensjonatach, warsztatach samochodowych, wypożyczalniach i wielu innych.
System może być także wykorzystywany w przestrzeni wewnątrzfirmowej, np. do rezerwacji sal konferencyjnych czy firmowych samochodów.
Przejrzysty terminarz
Elastyczny i łatwy w obsłudze kalendarz pozwala błyskawicznie dodawać rezerwacje złożone na miejscu lub telefonicznie. Możliwa praca w widoku miesięcznym, tygodniowym lub dziennym.
Powiadomienia SMS
Specjalny mechanizm wysyłania SMS-ów pozwala automatycznie przesyłać potwierdzenia rezerwacji i przypomnienia o nadchodzących wizytach. Na start pakiet bezpłatnych SMS-ów!
Formularz rezerwacji na Twojej stronie
Klienci będą mogli dokonać rezerwacji m.in. używając widgetu zamieszczonego na Państwa stronie www. Wszystkie dokonane w ten sposób rezerwacje pojawią się błyskawicznie w systemie. To wygodna metoda pozyskiwania klientów - bez rozmów telefonicznych czy wcześniejszej wizyty.
Raporty i dokumenty
zarezerwuj.pl umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji biznesowych - jedno kliknięcie wystarczy do wywołania raportów o przychodowości i popularności usług oraz najważniejszych danych o klientach. Aplikacja pomaga także tworzyć cenniki i grafiki pracy.
Chcą Państwo, by rezerwacje Państwa usług były możliwe po opłaceniu zaliczki lub całej należnej kwoty? Nic prostszego - dzięki wbudowanym w system płatnościom online!
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą z kategorii SYSTEMY REZERWACJI.
Jeśli będą Państwo zainteresowani lub niezbędna będzie pomoc, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do kontaktu TUTAJ lub złożenia zapytania o produkt przez FORMULARZ. (grupa "Systemy rezerwacji")
Ważne zmiany w najnowszej wersji mikroSubiekta
05.10.2020
Najnowsza wersja 9.0 programu mikroSubiekt zawiera bardzo ważne zmiany funkcjonalne, dzięki którym Twoja firma wypełni swoje obowiązki wobec fiskusa.
Zmiany wprowadzone w wersji 9.0 mikroSubiekta
- możliwość nadawania obowiązkowych oznaczeń dla JPK_VAT
Od 1 października 2020 obligatoryjne będzie nadawanie dokumentom oznaczeń związanych z obrotem towarami z 13 szczególnie wrażliwych grup produktowych oraz oznaczeń dotyczących procedur. Dzięki temu fiskus będzie mógł prowadzić dokładniejszą analizę i kontrolę transakcji. W związku z tym na dokumentach dodano nowe okno, które umożliwia nadawanie tych oznaczeń (zakładka Tabela VAT/Oznaczenia dla JPK_VAT). Nowe oznaczenia można także skonfigurować jako domyślne dla wszystkich typów dokumentów obsługiwanych przez mikroSubiekta: w Parametrach programu w zakładce Inne (przycisk Oznaczenia dla JPK_VAT).
- usprawnienie współpracy z biurem rachunkowym
Wykonano zmiany w generowaniu pliku epp, który służy m.in. do wysyłania danych z programu do biura rachunkowego. Do pliku przenoszone są także oznaczenia JPK_VAT.
- możliwość generowania plików JPK_V7M i JPK_V7K
W module e-Sprawozdawczość JPK_VAT umożliwiono generowanie plików JPK_V7M i JPK_V7K, które od 1 października zastąpią deklarację VAT-7 oraz dotychczasowe struktury JPK_VAT. Generowanie plików w nowej strukturze można wykorzystać do wymiany informacji z programami księgowymi, z którymi pracuje np. biuro rachunkowe.
Zarchiwizuj dane
Pamiętaj, by przed instalacją nowej wersji koniecznie wykonać pełną archiwizację danych w starej wersji programu. W razie jakiejkolwiek awarii będziesz mógł przywrócić starą wersję programu i kontynuować swoją pracę.
Zrób konwersję bazy danych
Uruchomienie programu w wersji 9.0 wymaga aktualizacji bazy danych. Konwersja jest automatyczna. Wykonując aktualizację pamiętaj, że:
- konwersja bazy danych jest nieodwracalna;
- wersje mikroSubiekta starsze niż 9.0 nie będą potrafiły pracować z nowszą, skonwertowaną bazą danych (również przez sieć).
Jeśli będą Państwo zainteresowani lub niezbędna będzie pomoc, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do kontaktu TUTAJ lub złożenia zapytania o produkt przez FORMULARZ.
Informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego



